lördag 10 april 2010

Trista jag

Fick lite ångest för mitt förra inlägg. Det är ju inte Malmös fel att jag inte kan ha normala kläder. Hade jag varit lite smalare så hade jag kunnat ha jeans och t-shirt idag med ett par högklackade skor till men nu så hade det bara sett komiskt ut.

Min tanke var att jag idag skulle hitta ett par haremsbyxor, det borde ju inte vara så svårt tycker man. Det fanns inte ett enda par i någon av de butiker jag var inne i. Jag var ändå inne i varenda butik på hansa och gallerian, utöver det var jag på indiska (borde ju ha haremsbyxa kan man tycka men näää), Åhlens city och Filippa K. Traaadigt.

Nu sitter jag här och är i valet och kvalet. Jag vill egentligen, det hade verkligen varit trevligt med några glas vin och några cigg och träffa lite folk. Samtidigt vill jag inte träffa folk när jag inte känner mig bekväm.

Jaja, har min inte värre problem än ett par haremsbyxor så är det väl ok antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar