onsdag 7 april 2010

En dag på stan





Idag har jag och Hermanoo varit på stan, vi har lunchat med Emily. Herman har uppfört sig exemplariskt (som vanligt, peppar peppar). Vi var och hälsade på Ankan som var och klippte sig också, då var Herman vaken och kunde visa upp sig i sin nya dinousarietröja som han fick av Em och Ankan när han var ny på jorden. Sjukt med den tröjan, när vi fick den kändes den så stor så jag trodde aldrig den skulle passa och nu är den lagom.

I övrigt hade vi en lugn morgon. Herman sov ända till 8:30, helt sjukt! Dock var det en lite orolig natt i övrigt med hjärtskärande skrik men han ville inte gå upp klockan halvsex som han brukar vilja. Det tackar vi för!

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig lunch!!! Men vad har hänt med mitt vänsteröga?!?! Jag ser ju galen ut. Ögat har flyttats på ett märkligt sätt...

    SvaraRadera
  2. Haha, har jag inte sett! Det är jag som har retuscherat (eller hur nu detta kan stavas). Syns bara om man öppnar upp fotot tycker jag. Dock ser man ju saker på sig själv som andra aldrig skulle upptäcka.

    Och tack själv, det var roligt att ha er hemma igen!

    SvaraRadera