tisdag 13 april 2010

Min tisdag


Idag har varit en väldigt bra dag tycker jag. För det första har Herman sovit väldigt bra inatt och sen tog Pär honom kl 6 så jag fick sova till halvåtta. Strax innan nio stack vi iväg för idag var första dagen på mitt nya liv, vi va på body pump! Vi mötte upp med Rebecka & Abbe, Martina & Peder samt Erika som hade lämnat sitt lilla liv hemma med sin pappa, sen tog vi en rask promenad bort till Kockums där vi gick på mamma barn body pump. Det var faktiskt riktigt kul, tror Herman tyckte det med för han var typ helt tyst i en hel timme och låg bara och tittade på allt spektakel. Dessvärre var jag så uppe i mig och mitt så jag glömde fota men på torsdag ska jag göra det!

Sen gick jag, Rebecka och Martina och köpte lunch som vi åt vid kanalen, sen gick vi en prom och sen avslutade vi med en kaffe på Davidhalls Torg (som jag har lärt mig att stava till). Nu har jag nästan precis kommit hem, bara gullat lite med Herman i soffan. Jag tror bestämt jag ska tappa upp ett bad och krypa ner i det med the little guy, kan nog va bra för mina muskler som har fått jobba för första gången på två år!

Pär kom precis hem och påpekade att jag är knallröd i huvet. Jaha, då har man bränt sig i solen :)
Rebecka och Martina utanför träningsfaciliteterna.

Herman i mitt knä efter en lång dag på stan.

1 kommentar:

  1. Sa duktiga ni har varit! Jag är sa avundsjuk men stolta över er!

    Puss o kram fran oscar och mig

    SvaraRadera