torsdag 22 april 2010

Just another manic Wednesday

Dagen började med ihållande ösregn. Vi satt på kammaren jag och Hermano och slet på varandras tålamod. Sen bestämde jag och Rebecka oss för att ta oss en promenad och då tyckte solen att det var hans plikt att hänga på! Vi fick en bra runda i parken som vi avrundade med en kaffe (och kaka). Väl på fika var jag och Herman så pass trevliga att vi blev bjudna på middag, vi fick även lov att ta med oss Pär, vilken fantastisk grej!
Rebecka och Abbe på Davidhallstorg, här har de en skylt där det står "Barnvagnar välkomna", helt fantastiskt för någon med så svaga nerver som jag.
Pär och Rebecka njuter av en helt fantastisk Boef Boef. Kalle vad du är duktig!!
Jag och Kalle, nöjda efter Superrebbans världsmästardessert!

1 kommentar:

  1. bästa böffen jag ätit ..om inte den bästa maten jag smakat ... långkok 4-evva! merci beaucoup la familia !

    SvaraRadera