onsdag 7 april 2010

Den är här!

Nu har jag äntligen fått min iPhone. Jag var så upptagen med den igår att jag inte ens hann blogga. Är det någon som bloggar med sin iPhone, du kanske Rebecka? Tips på app man kan använda eller hur gör du?

Sjukt fint väder idag jöööö.

Måste också passa på att berätta att min svägerska var här igår. Vi skulle ta en sväng på stan och kolla på kläder till den nya bebisen som snart kommer. Jag tog glatt med mig Herman. Väl i stan insåg jag att jag hade glömt hans kudde, snutte, napp, torkisar samt min mobiltelefon. Excellent mom!

1 kommentar:

  1. Amen Johanna...haha

    Nä jag bloggar inte från Iphonen, än i alla fall, vi kan ju ta en titt på det tillsammans! Ja vad roligt om du följer med på tisdag! Men jag tar gärna en kaffe på fre så går vi igenom alla detaljer då!!
    kram så länge

    SvaraRadera