söndag 11 april 2010

Min gårkväll






Igår var jag på fest. Det var första gången sen the little guy kom. Kvällen började med ett helt underbart sms. Det var Rebecka som hade läst på bloggen att jag hade klädproblem och bjöd hem mig på garderobsfest. Till det serverades vin och cigg. Se så bra det blev, style by Rebecka. Roligt också att Rebecka är med i bakgrunden som en tavla. Sen var jag på inflyttningsfest, det var kul. Kul att träffa folk, kul att dricka vin och kul att röka några cigg.

Idag har jag varit lite, lite bakfull. Inte så att jag på något vis har lidit av det men ändå så att jag har varit sugen på typ chips.

2 kommentarer:

  1. Du Va super fin!! är det jag som gjort dig sa fin i haret?? Puss

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är! Klart det är du, jag är väl aldrig otrogen mot dig. Funderar dock på att vara det i maj för jag vill fixa mig lite innan alla bröllopen. Du kommer inte hem i början på maj va?

    Puss

    SvaraRadera