måndag 12 april 2010

Stoppa pressarna!

Igår var jag ju lite bakis. Lät jag det påverka lille Herman? Nej minsann! Jag gick upp kl halvsju och var så duktig så! Vi gick en lång promenad och åt frukost på en uteservering på David Halls Torg, mysigt faktiskt fast det just då var lite molnigt och halvkallt. Sen gick vi en lång promenad. Efter det gick vi hem och Pär badade med Herman, det var då det hände. Det som vi ska stoppa pressarna för. Herman skrattade! Inte bara så ahh som det kan låta ibland kombinerat med ett leende, utan ett riktigt härligt äkta kluckande!

Sen mös han lite på skötbordet inlindad i handdukar och sen satt vi i soffan och då skrattade han igen.

Sen var han sjukt trött så då ville han gå och lägga sig redan kvart över sex. Det fick han givetvis eftersom han bara grät vad vi än försökte med. Givetvis vaknade han mitt i Gossip Girl för han var hungrig. Efter det började skrattfesten igen. Mitt söta lilla barn, den 11:e april, dagen innan morfars födelsedag skrattade lille Herman för första gången i sitt liv och han la in inte ett, inte två utan TRE skrattanfall på samma dag.

Som han kan!





2 kommentarer:

  1. Johanna Jonsson!! Så har du inte sagt något!

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna,
    Inte konstigt att Herman skrattar med en sådan rolig mamma som du! Kram Towe - "din svägerska"

    SvaraRadera