lördag 10 april 2010

Igår var så bra, idag är så dålig!






Igår var jag på världens bästa humör. Jag startade min dag med att promenera till affären redan halvnio. Sen träffad vi Rebecka och Albert och gick en lång promenad som vi avslutade med en kaffe på stan. Efter det promenerade jag hem till mamma och pappa där jag hängde lite med mamma.

Idag har jag och Pär varit på stan, jag skulle försöka hitta något att ha på mig för tanken var att jag skulle gå på fest ikväll. Jag hittade ingenting, det finns inga kläder att köpa i den här jääääääääääävla stan. Bara fult, fult, fult. Att jag ser ut som en flodhäst hjälper ju inte direkt.

Nu blir det nog att jag hoppar över festen för jag pallar inte gå dit och vara fetast, fulast OCH ha fulast kläder.

På bilderna ovan ser ni hur duktig lille Herman har blivit. Han kan sitta själv i soffan, han håller i sin leksak och han sitter i en barnstol och pratar med mormor. Utöver det är det ett foto på Rebecka och Albert samt ett hav av penisar som vi såg när vi var ute på promenad, rätt sjukt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar