torsdag 15 april 2010

Body Pump

Idag har vi varit på body pump. Herman tyckte inte att det var riktigt lika ball som förra gången. Det var ingen fara med det för det passade mig rätt bra att ta det lite easy med övningarna och gulla med honom istället. Jag har haft sån sjuuuuuuk träningsvärk.
Herman gillar randigt. Till och med hans lilla leksak är randig.
Oj, den här bilden blev sne, här slappar Herman och Peder.
Här har vi Todd och Isabella med sina mammor
Gympa gympa, heja heja!
Efter gympan gick vi och åt lunch, sen gick vi en sväng på stan. Jag klädd i gympakläder. Det brukar inte vara några problem i Malmö för det brukar vara ganska folktomt på vardagar men idag var det varmt och stan var proppfull med folk som var finklädda. Sådär vårigt finklädda när det ska se ut som att man bara har slängt på sig nåt. Jag hade tights och t-shirt. Jag såg för jävlig ut men det löste jag genom att klä även Herman i gympakläder så att alla skulle fatta att vi varit och trääänat. För folk på stan bryr nog sig extremt mycket om vad jag har på mig!

2 kommentarer:

  1. Han är sa där översöt i sin hoddi!! Oscar vill ocksa ha en san!!
    Sjukt sööööt

    SvaraRadera
  2. Vet du, precis när vi satt här så sa han att han saknar Oscar! Vilken tur att ni kommer hem snart.

    SvaraRadera