onsdag 14 april 2010

Godmorgon!

Idag har jag träningsvärk i hela kroppen. Hur ska jag då göra? Jo, jag ska träffa mamma och gå världens längsta promenad nere vid havet. Mina träningskompisar påstår att det är absolut bästa sättet att bli av med sin värk, hoppas att de inte blåser mig.

Kaffet är kokat, Herman ligger i sitt gym och när jag har avslutat här hemma ska jag stoppa hörlurarna i öronen och lyssna på Madam de Pompadour och gå och möta mamma.

Jag var precis med om nåt annat konstigt förresten. Jag är hungrig och väldigt trött på fil som jag har ätit varje morgon i 4 månader. Jag hittade några polarbröd i lådan. Tog upp dem och var glad, de var ganska mjuka. Jag började äta på ett och sen tänkte jag lite, när är de här ifrån? Jo, de är ju från i påskas när Elin var här, hmm då är de 1,5 vecka gammalt. När brödet hade legat uppe i frisk luft i ca 30 sekunder var det helt stenhårt. Om jag väntar 5 minuter kanske det blir alldeles grönt? Kan det vara farligt? Jag har ju redan slafsat i mig en macka. Usch!


Nytt kaffe i kokaren
Lillskrutten i sitt gym
Har ju inte berättat om Pärs nya favoritleksak, en iPad!

På den kan man spela mitt favoritspel Angry Birds i big size!

1 kommentar:

  1. ja men det är verkligen det bästa mot värken! Nu sover Abbe här i famnen! Skönt! Ring om du vill ta en kaffe senare i solen, eller du har fått för mycket av den varan kanske??

    SvaraRadera