söndag 18 april 2010

En söndag i bilder

Jag sov länge idag, Pär tog morgonen. Sen tog Pär och Herman en liten extra sovstund på förmiddagen. När de la sig och skulle sova så suckade Herman av välbehag i säkert 5 minuter. Det här var det mysigaste han varit med om!
Mormor tog hand om Herman när vi åkte och öppnade lägenheten för mäklaren, städade det sista och tände lite ljus för att försöka locka folk att köpa vårt hem.

Sen satt vi lite på terassen i solen och mös innan vi gick en lång promenad.


Matchad med mamma, i vanlig ordning. Fattar inte varför det alltid blir så, sjuk är vad man är!


Sen satt Herman hos morfar medan jag och Pär lagade mat till mormor & morfar som tack för att vi har fått våldgästa och bo här hela helgen. I morgon är det förhoppningsvis den sista visningen. DÖR snart av otålighet, jag vill att någon ska köpa vår lägenhet NU!




2 kommentarer:

  1. Mysigt att sova med pappa! Själv hittade jag mina tva killar i morse däckade i vardagsrummet inte fullt lika mysigt. calle skulle ta morgonen men sommnade pa soffan. Hade laggt oscar i babygymmet men antagligen hade han sa trakigt pa egenhand att han somnade. tror du jag va nöjd med insattsen??

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, det var det roligaste! Du får väl trösta dig med den fantastiska stenen du har fått i helgen. Massvis med grattis till dig, sjukt roligt jööö.

    Puss!

    SvaraRadera