torsdag 22 april 2010

Gympapass

Idag är det torsdag och vad gör man på torsdagsmorgnar? Jo, gympar!! Igår var jag det fullaste jag varit sen Herman kom till magen så jag var lite mör på morgonkulan. Jag var kanske inte duktigast av alla i lokalen men jag var där, imponerande bara det tycker jag! Herman skötte sig exemplariskt. Var bara lite, lite less på slutet. Det passade mig utmärkt, då kunde jag sitta lite med honom istället för att göra de sista övningarna.
Här ligger delar av vårt gympagäng; Noomi, Peder och Herman
Här har vi Superrebban (armhävningarnas mästare), Abbe och Viveca
Min lille Herman
Abbe och Isabell. Nu är det tydligen så att Peder är ihop med Noomi och Abbe är ihop med en tjej som heter Ella som vi aldrig träffat. Isabell är ihop med Todd men idag var inte Todd med så då pågick nån slags otrohet mellan Abbe och Isabell. Åtminstone en tydlig flört. Det är nog bäst att du kommer med nästa gång Erica!

Den uppmärksamme kanske märkte att det bara finns en singel i det här gänget, Herman. Stackars liten. Vet inte hur vi ska lösa detta. Oscar kom hem idag och han har inte heller nån tjej så de får väl bli ihop då. Stackars Herman och Oscar som får nöja sig med att ha pojkvänner och ovanpå alltihopa ett distansförhållande!

2 kommentarer:

  1. Du Herman, om du inte är gay så är Ella nog sugen på en dejt. Hon är riktigt trött på att Abbe hela tiden tror att gräset är grönare och det där. Hon är liksom mer intresserad av en kille som står i kontakt med sitt inre och inte lockas av en massa andra bara för att de tränar boooody pump!

    SvaraRadera