torsdag 15 april 2010

Halvåtta hos mig

Har precis tittat på halvåtta hos mig. Jag gillar det programmet, det brukar vara roligt. Idag höll jag dock på att svimma i tv-soffan. En av deltagarna lovprisade dagens middagsvärd och sa att det var det absolut godaste hon hade ätit i hela sitt liv. Sen gav hon honom en 4! Med motiveringen att hon ville vinna själv. Sååå sjukt!

Jag har hört om en som har gjort så tidigare. Måtte detta vara en repris för två så sjuka människor kan det väl inte finnas?

3 kommentarer:

  1. oh typiskt jag som följt hela veckan men missade idag. Vem va det? var det magdansösen som sa det, hon som skulle vinna bara för att hon dukade med så fint porslin och typ hemma målade glas!

    SvaraRadera
  2. Ja det var hon!! Sååå sjuk människa jag höll också på att trilla av pinn.. Haha ball Johanna att jag inte insåg din ironi i mitt inlägg utan försökte vara sjukt seriös! Åhh nu kommer Alex S. Aldrig vilja vara min vän... Typiskt

    SvaraRadera
  3. Hon var så sjukt retfull hela veckan tycker jag. Som jag skrev på facebook så får vi trösta oss med att hon har så fult hemma, det får va hennes straff!

    Vet ni, jag tror inte vi har nån chans att bli kompisar med Alex i vilket fall, han gillar inte skåningar...

    SvaraRadera