tisdag 11 maj 2010

Prisa konungen!

Igår började Herman sakta men säkert bli sig själv igen. Han skrattade inte men kändes ändå nöjd. Jag la honom vid normal tid igår (kanske 19:15) och han sov fram till 3 på natten, fick en flaska och sov fram till 6 när han ville krypa ner till oss. Inte en enda gång vaknade han för att han var orolig eller hade tappat nappen etc. Så sjukt skönt! När han sen ville vakna för dagen så var det med ett leende och jag kände att min trygga bebis var tillbaka!! När vi gick upp kunde jag till och med lägga ner honom i gymet, han köpte läget och gillade det!
Titta på detta änglaansiktet, nu nöjd igen

En trist grej dock. Två vänner ska gifta sig i helgen, världens mysigaste par och jag hade verkligen velat gå. Igår kände både jag och Pär att det inte var läge att lämna bort Herman så länge igen så tätt inpå så vi var tvungna att lämna återbud. Sjukt surt! Inte nog med att det förmodligen kommer va en fantastisk fest med massvis av gamla vänner och bekanta till mig utan jag hade verkligen velat se dem gifta sig. Här har vi ett par där man liksom varit med från början och engagerat sig. Jag hoppas verkligen att de förstår och inte tycker jag är en riktig kycklingmamma...
Nu när jag ändå prisar konungen så passar jag på att visa min nya kylskåpsmagnet, kungafamiljen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar