tisdag 4 maj 2010

Har du eld?

Ikväll var Em hos mig och hängde. När Em & Ankan är ute och reser (vilket de är all the time) så brukar de köpa med sig en tändare hem till mig. Den här gången fick jag en riktig håll käften-tändare. Varar länge och lätt att hitta i handväskan!
Sweet Em
Har du eld? Jepp, det har jag!

Kan berätta att jag rökte inte ciggen. Jag röker bara vid festliga tillfällen när det intas alkohol. Skulle nog inte röka inne nu heller när Hermano är så liten. Men ge honom några månader så är det inte omöjligt att ciggen åker fram runt middagsbordet nån kulen natt.

3 kommentarer:

  1. Ja men då bor du ju på landet, och sitter säkert ute och käkar!! Vi får ta en vinkväll nästa vecka tycker jag då killarna kommer och hämtar upp barnen så vi inte missar solen!! Ta med dig tändaren då för tusan...

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också vin och blir gärna ett fan av tändaren!

    Om man får va med!

    SvaraRadera
  3. Klart du ska va med! Vi får nog va några stycken om vi ska lyckas använda upp tändaren innan hösten kommer!

    SvaraRadera