torsdag 13 maj 2010

Helgmorgon

Idag är det första morgonen på långhelgen, underbart! Pär började med att bli lite sur för att tidningen inte kommer. Lustigt det där egentligen, den dagen man helst av allt vill ha sin morgontidning så kommer den inte. Jag måste sluta prenumerera på Sydsvenska genast! Helt sjukt att man betalar så mycket pengar och det enda jag gör är löser fredagskrysset. Hädanefter så tror jag helt enkelt att jag ska gå och köpa tidningen på fredagar.

Herman tar sin morgonlur, Pär leker med sin iPad och jag letar efter Parvelkläder på internet. Finns nog inte verkar det som. Det kanske är Åhléns egna märke? Hittade iallafall Pippi-haklappar. De tycker jag nog är de bästa haklapparna om man har ett barn som läcker som ett såll ur munnen...

1 kommentar:

  1. iPad det var värst. Och du shoppar. Och snart flyttar ni till skuldkusten. Vissa har det bra... ;) !!

    SvaraRadera