onsdag 26 maj 2010

Idag funderar jag över...

lite olika saker:

Katrin Zytomierska har fått barn, roligt! Ska bli ganska spännande att se hur hon blir nu. Tycker de flesta blir ganska spaka och mesiga i början när man har fått barn. Ska bli kul att se om det gäller även för ett riktigt rivjärn som Katrin. Ska även bli spännande att se hur hennes barn ser ut och hur länge hon tycker det känns roligt att använda tygblöjor.

I morse på Vakna med the voice så sa Josefin att Sex & the City 2 var crap. Såååååå besviken blev jag. Känns som att hon har koll på sånt här. Jag förväntar mig att bli ungefär lika besviken som jag blev på Bridget Jones 2. Ettan var bra och rolig, tvåan var buskis. I vilket fall så ska vi ha så trevligt på fredag så filmen får hamna i skymundan. Vi ska först på drink hos Martina, sen ska vi se filmen i Höllviken och sen gå ut och äta på Millenium. Ball att vi redan är som riktiga Höllviken Housewifes. Man slutar aldrig att förvåna sig själv...

I övrigt så har Herman nästan blivit vuxen de senaste dagarna. Han leker med sina grejer och idag försökte han riva ner böcker från bokhyllan och sen försökte han ta min mobil när jag satt och messade. Igår försökte han riva ner min kaffekopp när vi var på café. Han kanske inte känns som en vuxen men som ett störigt lite barn.. Nu ligger han här bredvid mig och tar sin förmiddagstupplur och nu precis så skrattade han till i sömnen, precis som sin far!!
Leker i soffan
Multi tasking, har två leksaker och poserar för mamma

2 kommentarer:

  1. Naaah sötisen! Lilla Herman hårlös. :)

    SvaraRadera
  2. hahaha ja vad är det för hårtess han ligger inne med??? Sjuk att man kan vara sååå söööt med en sån kalufs..Herman det kommer att gå bra för dig!

    SvaraRadera