måndag 10 maj 2010

Helgen som varit

Jag har inte skrivit på hela helgen, här har vi anledningen. Min bästa kompis Elin ska gifta sig och i helgen har vi haft möhippa för henne i Stockholm. Det var en mycket rolig helg! Jag tror och hoppas att hon är nöjd. Nåt av det roligaste (skrattvis) var "kidnappningen". Då fick hon gå runt själv i Vasastan med en iPal på hög volym och dricka vin ur tetra och röka cigg iförd Scoutskjorta. Vi var uppe i en lägenhet på St Eriksgatan och då fick hon ställa sig utanför den så att vi såg henne från fönstret och dansa lite. Låter inte alls lika ball som det var. Jag har inte skrattat så mycket på år och dar. Folk som gick förbi henne såg inte oss. Bland annat gick en pappa förbi med sitt barn. Han blev så stressad av den förvirrade scouten att han lyfte upp sitt barn i famnen som började storgråta som en reaktion på det. Han försökte tvinga ner sitt barn i vagnen medan barnet böjde sig så mycket bakåt som det bara kunde. Bredvid stod Elin och dansade. Det var sjuuuukt komiskt.
Elin i början av dagen, iförd Scoutskjorta
Jag och Elin på fest
Elin och hennes blivande man Björn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar