torsdag 27 maj 2010

Lägesrapport

Tack för alla kryapådighälsningar, ni är för söta! Herregud vad det är läskigt när ens lille, lille, lille skit är dålig. Han har verkligen inte varit sig själv idag. Han har iofs bara kräkt en gång till men när han väl kräks eller gör i blöjan så tar han i för kung och fosterland! Jag pratade med sjukhusupplysningen och damen där (som lyckosamt nog var barnsköterska och hade jobbat på BVC i många år) hade aldrig hört talas om någon som haft de här biverkningarna från sprutan. Känns ju ändå tryggt och soft... Min tröst är att han vill ha vatten och att han får behålla det han äter och dricker i nån timme, då kan han i alla fall få i sig lite näring. Han får ligga här bredvid mig i soffan så att jag har lite koll på honom.

I övrigt så genomlider jag Eurovision. Tyckte nog att Anna var ganska duktig. Annars är det same old, same old. Programledare som har konstanta konstpauser för att vänta in när huset river ner applåder. Jobbigt att se på. Tycker dock att det finns en del bidrag som säkert kan bli populära. Trams blandat med ballader och öststatsdisco.

3 kommentarer:

  1. oh Herman, kanske har du fått inte byta blöja sjukan.(Sa dom inte det på sjkvårds(inte hus)upplysningen) Den botas snabbt. Misstänker att du är på benen idag igen med ditt glada gamla humör!

    SvaraRadera
  2. oh stackars stackars liten sötnos!
    Jag gillar verkligen inte dom där sprutorna!
    Hoppas du är pigg och frisk idag igen
    Oscar hejar pa dig!

    SvaraRadera
  3. Stackars lille Herman. Sprutor är inget kul. Hoppas du mår bättre idag.
    Kram Sirre

    SvaraRadera