onsdag 19 maj 2010

Pimms och fryst kyckling

I lördags hade vi främmat som mina föräldrar säger. Vi bjöd på Pimms och fryst kyckling. Inte ihop dock. Pimms är sjukt gott och något som jag tror jag hade fått ner oavsett hur bakfull jag än hade varit. Kycklingen var inte fryst längre men faktumet att den en gång varit var något jag kände att jag var tvungen att erkänna för våra gäster. De flest tog det med jämnmod utom Superrebban som ville packa ihop sina saker och gå hem. Som tur var hade Abbe redan somnat så det blev för jobbigt. Hon fick snällt sitta kvar och äta den fd frysta kylllllingen.

Trevligt hade vi iallafall! Vi fick även reda på att Martina och Kristoffer är Canasta-spelare. Det gillar vi! Ni ska veta att det inte är det lättaste att hitta Canasta-spelare i vår ålder så det faktum att vi har hittat några i vår blivande grannby är inte fy skam!
Pär, Rebban och Kristoffer
Kristoffer
Jag och Martina
Pär och Rebban

Dessvärre var Kalle fotograf så jag har ingen bild på honom. Nästa gång som man säger...

1 kommentar: