fredag 7 maj 2010

Idag tänker jag på...

Micki fick va med på bilden för jag är inte så vass på att fixa till bilder. Annars har vi Martina i mitten och Rebecca till höger!
Idag tänker jag på hur glad jag är över att ha vänner! Hade det inte varit för Martina och Rebecca med två C så hade jag eventuellt hängt mig. Nu kanske det löser sig med klänning till nästa veckas bröllop iallafall! Jag får nog tacka Alex för att jag får låna hennes systrar nu när hon har flyttat utomrikes.

Annars leker livet, ute öser regnet ner och vi måste gå ner typ 300 000 för vår lägenhet, jippie! Det konstiga är att det verkar vara riktigt dåliga tider att sälja lägenhet här nere medan det aldrig varit bättre uppe i Sthlm. Där får man snart betala 2 miljoner/kvadratmeter.

Herman sover men sen ska jag klä på honom och ge mig ut i ösregnet för att uträtta dagens ärenden samt samla på mig lite steg till räknaren.

Kan även meddela Martina & Rebecca, det var inte 5400 steg för 30 minuters aktivitet, det var 2700 för 30 minuter, kanske lät lite mycket annars...


1 kommentar:

  1. oj oj oj hade aldrig kunnat ana att jag skulle bli rosenknopps förklarad en sån här regnig dag. HÄRLIGT!!!

    SvaraRadera