onsdag 12 maj 2010

Godmorgon!

Då var det morgon här hemma! Det har varit morgon ganska länge. Hermans natt var i ärlighetens namn inte riktigt lika bra som förra natten, dock betydligt bättre än natten innan den. Låt oss kalla det en normal natt. Nu dricker jag kaffe och väntar på min mamma. Herman sitter i sin gåstol och kollar på vakna med the voice. Han älskar det programmet, speciellt musikvideorna. Det är det jag gillar minst med det programmet...
Här sitter det lilla livet och tittar på Vakna!

Utöver det så har jag lite ångest. Herman har en kompis som heter Todd, han har också en blogg, den hittar du här. Igår var hans mamma på första hjälpen kurs för spädbarn. Jag blev erbjuden att hänga på men kände inte att jag hann eftersom jag gör lön den här månaden för första gången på nästan ett år. Uppenbarligen så får jag sitta på kvällarna, Herman är nämligen måttligt road av att jag jobbar. Men nu när vi har ställt in bröllopet så hade jag hunnit ändå. Jjaja, jag får fixa så att jag och Pär går den på annat håll, nu har jag nämligen blivit besatt av det!

3 kommentarer:

  1. ser att ni valt gåstol modell exakt lika dan! känns safe, vi väntar ju fortfarande på arvet.... zzzzznark!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet, han älskar den stolen! Vi provade en annan, den var ok, han satt där och sådär men det var ingen eufori i stil med den han visar i detta ex. Snart borde Abbe vara klar med sin men med tanke på hur mycket Peder njöt av stolen på konsthallen kanske ni skulle försöka "ärva" en sån istället...

    SvaraRadera
  3. Jag ska lära er allt jag lärt mig såklart! Nästa vecka!! Kram E

    SvaraRadera