tisdag 4 maj 2010

Morot!

Idag har vi haft matpremiär här hemma. Morotspuré fick bli Hermans första kontakt med riktig mat om man bortser från när han fick en liten smakbit på glass från Lejonet & Björnen. Det sjukaste var att han gillade det! Han åt nästan 1/3 burk! Fick han inte nytt fort nog så skrek han, en gång kom även tårar (min lille drama queen). Jag har filmat spektaklet med Pärs mobil och så fort jag kommer på hur man för över det till bloggen så ska jag posta det!
Det är väldigt viktigt att man hjälper till
Notera att han drar i både mig och sin tallrik
Mmm, vad gott!

4 kommentarer:

  1. Som han kan!! Hur gick det på ruset igår?

    SvaraRadera
  2. ja en liten resultatlista hade ju varit trevlig:)

    SvaraRadera
  3. Duktig herman!!

    Längtar tills oscar ska fa prova men har bestàmmt att det far bli efter varan semester. Vem orkar àta palsternacka i solen!

    Puss

    SvaraRadera