torsdag 26 augusti 2010

Tjejkväll

Igår var jag ute med mina mammakollegor och unnade oss. Sjukt trevlig kväll. Först drack vi dagens på lilla torg, såå 1993, som Cissi så snällt påpekade innan hon glatt beställde en själv. Jag ÄLSKAR dagens. Sen åt vi på lemongrass, Malmös brattaställe numero uno. De har dock sjukt god mat, det kan jag inte förneka.


Cissi, Erika och Rebecca på LT


Kom fram lite Erika, ditt huvud ser sjukt litet ut.


Jag och Martina. Vi tog typ tio foton på oss och det här är det bästa. Får köpa ny kamera...

Nu ska jag laga mat för Martina och kristoffer kommer hit ikväll på ett parti canasta.

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ja trevligt hade vi!!! Synd att Herman också är suuuk. Jag vill också spela kort...Ska bjuda im till en pokerkväll snart!! Så det så..

    SvaraRadera
  2. vi pratade just om poker kväll, är ju på även det!!!

    SvaraRadera
  3. kanske lördag?? Imorgon alltså

    SvaraRadera
  4. amen herregud hur länge har vi varit ute nu!!!
    Tack så mycket för senast, grymt spel som vanligt (kan man väl säga nu??)
    hur mår Herman den söte och pigge?

    SvaraRadera