onsdag 11 augusti 2010

Babyboom

Herregud vad det är mycket bebisar i luften! Det är roligt när vänner får bebisar i samma veva som man själv. Jag önskar bara att alla bodde på samma ställe, då hade Herman nästan varit garanterad en kompiskrets. Det tänker jag mycket på. Hoppas, hoppas att Herman kommer få kompisar på dagis och i skolan, det är min värsta mardröm att han skulle bli utanför. Lipar nästan bara jag tänker tanken.

I vilket fall. Vilken dag som helst väntar vi lilla Hermine Lilly. Hon ska bo i Stockholm men kommer ändå bli en liten kompis till Herman. Det är en dam som tar lite tid på sig tycker jag, hon är redan en vecka sen. Eventuellt ska jag försöka tinga henne som Hermans tjej, har vackra föräldrar så det kommer nog bli en riktig liten puma!

Sen i helgen ska en liten Torpa-unge anlända (om han/hon kommer i tid). Vet inte vad det är för kön men den är planerad på min födelsedag som praktiskt nog även är föräldrarnas bröllopsdag. Så underbart välordnat om barnet kommer på föräldrarnas första bröllopsdag. Det är annat än Hermando det!

I övrigt är det massvis med bebisar på G. Först ut till hösten blir nog Sixtens lillebror. Oj, vad vi längtar efter att få se alla dessa småskitar.

Jag tror att Hermine Lillys mamma läser här ibland, kom igen nu snäckan, vi hejjar på dig!!!

1 kommentar:

  1. Ja fast Herman kom ju på MIN födelsedag...Räcker inte det??

    SvaraRadera