torsdag 12 augusti 2010

Dagen

Vi började dagen med att jag glodde igenom alla mina sidor som jag följer på internet, Herman lekte med sin nya leksak som han gillar jättemycket!
Sen promenerade vi hem till Max. Efter det gick vi en lång promenad. Det känns som att jag äntligen börjar få lite grepp om Höllviken och hur det är uppbyggt. En trevlig sak är att här hälsar man på varandra om man möts på gatan, det är lite mysigt småstadsaktigt!
Vi gick till havet längst ner i Kämpinge och åt lunch på kiosken där, det var supermysigt och jättefint. Jag har aldrig varit där tidigare vilket är helt sjukt! Där ligger hus längst med som har en helt fantastisk utsikt.
Sen promenerade vi hem till Max syster och hälsade på. På vägen dit lärde vi oss lite hur de olika gatorna går. Här har vi Max med Herman. Skönt med Max, han har inga egna barn och gillar att dra vagnen och sådär.
Vi gick en stig där det var helt kantat med björnbär, hur mycket bär som helst som kommer vara lagom mogna om en vecka. Förmodligen känner alla och lite fler till det så bären kommer va slut innan vi hinner masa oss ner för ett smakprov.

1 kommentar:

  1. Åhh älskar egna "smultronställen" Hur känns det nu inför morgondagen???

    SvaraRadera