söndag 22 augusti 2010

Herman Garry Torbjörn

Då var han döpt, mitt lilla troll! Jättefint dop var det och väldigt fina gäster med fina presenter. Jag ska visa några sen. Vår präst var härlig också, ung och lättsam. Nästan alla våra gäster kände dessutom igen henne (de som var under 50 vill säga). Pär tror hon har varit med i Idol. Jag måste googla henne sen!
Herman i sin klänning med prällen, dock ej vår släkt i bakgrunden, det är den andre ungens
Gudfar Jonas, gudmor Louise, Herman och jag
Bortse från den gräsliga bilden på mig och fokusera på skönheten i mitten
Efteråt blev det häng med brudarna i soffan
Det är ju inte helt fel!

2 kommentarer:

  1. Åhh lilla plutten i slips!! Det sötaste jag sett! ( Och då menade jag Herman alltså, inte Pär)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint dop - GRATTIS eller vad man säger!

    SvaraRadera