måndag 9 augusti 2010

Tillbaka till verkligheten

Idag slutade Pärs semester. Han åkte till jobbet kvart i åtta i morse och nu fick jag precis att han är på väg hem. Ingen fara på taket, det är bara måndagar han jobbar så här länge. Jag har inte bloggat på hela dagen av den enkla anledningen att det inte har hänt ett skapande gram. Jag har inte ens tagit någon bild på the child idag. Vad har jag då gjort? Jo, i snabba drag;

- Matat Herman 5 gånger
- Bytt 4 bajsblöjor och säkert 3 kiss
- Läst bloggar
- Surfat efter en ny Schulmanblogg (utan framgång som vanligt, ska jag släppa det??)
- Badat Herman
- Lekt (hm, vad ska man kalla det man gör med en sån liten lort?)
- Gafflat med Elin i 2,5 timmar av hennes arbetsdag
- Konstaterat att jag tycker att Katrin Zytomierskas blogg är traaaaaadig
- Funderat över var man månne kan finna bilder från Alex Schulmans bröllop
- Kollat på facebook

Imorgon ska jag iväg till jobbet en sväng, Herman får hänka. Skönt när man har ett mission så jag slipper va lika patetisk som jag har varit idag. Jag känner mig riktigt sjuk när jag dammsugar internet på detta vis...

1 kommentar:

  1. Fan vad du àr rolig!
    Tro inte att dagarna i zurich ser anerlunda ut.
    vi gér typ samma sak!
    Puss

    SvaraRadera