tisdag 30 mars 2010

Vad är det för dag idag?


Är det en vanlig dag? Nää, knappast. Det är Hermans 3 månaders dag. Det är grejer det. I morse firade han lite med Miffy i soffan. Annars har han faktiskt mest sovit bort sin dag. Han har badat också, med sin mor (moi) och så har vi gått en promenad. Den skulle bli lång men blev kort. Istället satt jag i solen och glodde lite på gymnasister som hade det bra i vårsolen.

Pär hade inte kräksjuka. Det känns bra. Tror han har ätit nåt konstigt. Igår åt jag nåt konstigt. Ischokladglass, det ingår väl inte i lchf? Vet inte vad som hände, det blev svart och sen stod en tom skål framför mig. Det var första gången jag åt socker på två veckor. Idag betalar jag mitt straff med huvudvärk och ett enormt sötsug. Jag har redan bestämt att på lördag får jag äta, då är det faktiskt påskafton. Det är ju nästan kriminellt att inte äta godis på påskafton.

1 kommentar: