söndag 28 mars 2010

Söndag - ny tid

Gårdagen gick helt ok. Vi fick i alla fall gjort de två sovrummen. Fy fan vad det är tråkigt att fixa, städa och flytta åtminstone om man har så mycket skit som vi tydligen har.

Herman var hos mormor & morfar hela dagen, det hade gått väldigt bra. Han var glad som en speleman hela dagen. Vi kom dit lite över sex och jag kastade mig ur bilen typ innan den hade stannat. Han var i sin mormors famn och hade det hur bra som helst. Det tog dock ca 1 timme innan han ville ha ögonkontakt med mig. Ett spädbarns hämd... Jag vill minnas att min katt gjorde likadant när jag flyttade hemifrån och kom hem på besök. Som tur var orkade han inte hämnas så superlänge och sen var det skratt och pussar igen - skönt!

Idag kommer mormor & morfar hit och hjälper oss. Det kan behövas för det är fortfarande sjukt mycket kvar att göra och en bebis som vill ha uppmärksamhet. Så skönt det ska bli när den här flytten är över. Då ska vi bo där länge länge, om inte annat så för att slippa flytta. Skulle vi vilja flytta isär får fan Pär flytta, jag orkar inte fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar