fredag 12 mars 2010

Att aktivera en bebis


Idag har Herman:
* Ätit tre gånger
* Fått ny blöja tre gånger
* Suttit i sin babysitter och tittat på när jag hängt tvätt
* Suttit i sin babysitter och tittat på när jag pratar i telefon med Max
* Suttit i sin babysitter och tittat på Ellen DeGeneres
* Legat på sin filt när jag har skypat med Alex och Martina
* Lyssnat på minst 20 sånger som jag har sjunigt
* Bajsat
* Legat naken på skötbordet i 20 minuter
* Och klockan är bara halvtvå

Nu myser han i sin säng, redo för lite eftermiddagssömn.

Vad ska man egentligen hitta på med sin lille skrutt?

2 kommentarer:

  1. haha :)
    Sikken mysig dag ..låter som en av mina lördagar :)

    SvaraRadera
  2. Hittade dig via Jackie och jag, håller med dig om att läsning om barn är väl inte särskilt intressant - innan man själv får ett ;) Ha det gott!

    SvaraRadera