söndag 14 mars 2010

Morgonstund har guld i mun


Kan skryta med att vår härliga lördag har följts av en väldigt bra söndagmorgon! Vi vaknade vid 8, jag ammade skrutten och sen gick vi upp, drack kaffe och tittade på Julia & Julie. Sjukt mysig film, jag gillar såna filmer! Herman sov nästan hela filmen, han är så väluppfostrad :)

Glömde ju berätta två roliga saker; igår köpte jag en iPhone, så snart kan jag direktblogga eller vad det nu kan heta. Det andra är att en person mer än Pär har läst på min blogg. Tack Josefin för att du lämnade en kommentar, det är roligt att veta att någon har läst!

Nu ska jag försöka packa ihop min familj och gå ut en promenad innan Pär åker till London. Sjukt trist att vara själv söndagkväll. Tur att Gossip Girl har börjat igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar