söndag 14 mars 2010

En mycket bra lördag


Vissa dagar är bara så bra. Oftast fattar man inte det förrän man får en dålig dag. Så var det inte igår, jag fattade hela tiden att det var en bra dag!

Det började med att Pär tog natten, såååå underbart. Jag fick sova nästan i ett streck ända fram till kl 5 när jag ammade lite. Sen sov Herman till halvelva, sug på den, halvelva!!

Sen var vi i stan och tog långlunch med Emily och Ankan. Pär åt en hel gris och vi drack vin och öl, det var sjukt trevligt. Herman satt bredvid och skrattade i början, sen ville han sitta i Ankans knä, det är ju mysigare. Jag var tvungen att erkänna för Emily, min bloggvanaste vän, att jag har börjat blogga. Hon ligger nog fortfarande hemma och försöker hämta sig från chocken.

På kvällen var vi hos Louise och Martin och åt 3 kg godis och tittade på festivalen. Vi höll på Salem förstås, alla utom Louise som höll på Anna. Ska jag vara helt ärlig tror jag att Eric Saade hade haft störst chans i Oslo men Salem är så söt så man vill aldrig att han ska känna sig ledsen. Hoppas det var som Ankan sa, att han såg lättad ut. Han kanske inte ville vinna, bara vara med och få en hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar