lördag 20 mars 2010

Johannas dag

Min vecka har varit tuff och jag har varit nere. Pär ville vara lite snäll och det här skulle bli min helg. Pär skulle ta nätterna och jag skulle få bestämma vad vi skulle göra på dagarna. Det började helt sjukt. Herman sov en hel natt, fick mat 11 sen sov han i ett streck till klockan 5. Det har aldrig hänt tidigare! Dealen var dessutom att jag skulle ta honom på morgonen och amma honom så att inte mina titts sprängs.

Jaha, första gången han sover en natt var givetvis på Pärs pass...

Idag skulle vi åka och kolla på ett hus sen skulle vi gå på stan och ta en lunch med nåt glas vin. Då bestämde sig regnet för att ösa ner och göra allt grått och trist. Vi åkte till ett köpcenter istället, Nova i Lund. Det gjorde typ alla andra i södra Skåne också. Det var det värsta jag varit med om, helt överfullt överallt med hostande barn och deras skabbiga föräldrar.

Vi åt en äcklig lunch och sen gick vi en runda i affärerna men det var 2 mil kö överallt och ganska trist sortiment.

Nu på seneftermiddagen har jag lipat framför blommor av stål. Ändå ett bra avslut på en ganska trist dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar