onsdag 24 mars 2010

Oj oj vad det händer



Jag har varit lite slapp de senaste dagarna med att uppdatera på bloggen. Det händer lite mycket nu nämligen. Det kan vara så att vi snart är husägare, sjukt spännande! Vi ska skriva på någon form av papper imorgon. Men som alla vet så ska man inte ropa hej...

Utöver det är Herman rätt krävande för tillfället. Jag tror det händer väldigt mycket även för honom, han kan så mycket nya saker. Han vill äta ofta också och sova mycket. Allt detta borde tyda på att han växer - åh så spännande det är när han kan nya saker hela tiden.

Och nu, för exakt 12 veckor sen (den 30 dec 2009 kl 22.48) föddes Herman. Grattis min fina, fina pojke. Du är det bästa som har hänt mig!

Nu ska jag förbereda en flaska för min lilla klocka brukar vakna vid 11 och vilja ha mat.

Förresten, ser ni hur orädd han är när han ligger på magen, inte ens Sveriges elakaste katt skrämmer honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar