fredag 10 september 2010

Underbart!

När jag hämtade Posten i förrgår väntade världens bästa surprise!! Det var en DVD och det tog ett tag innan poletten trillade ner


På framsidan var det idel bekanta ansikten. När jag vände på skivan förstod jag äntligen fullt ut


Det var en bröllopsinbjudan!! Min bror och towe ska gifta sig i Thailand i februari!! Jag lipade förstås, vilken underbar ide (inte ide där björnen sover utan ide som i påhitt, har ingen apostrof på min tele). Så mitt när tiden är som tristas här i Skåne så drar vi på wedding, wonderful!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Äh men jag dööör vad roligt!! Om ni inte vill ha Herman med(varför ni nu inte skulle vilja det...) Så är jag fösta tjing på att passa!!!

    SvaraRadera
  2. Vad söt du är! Han kommer nog hänka men det finns två katter som du kan få ta hand om ;)

    SvaraRadera
  3. Nä där sätter jag ner foten!! Men har ni redan åkt till Thailand eller???

    SvaraRadera