måndag 6 september 2010

Six feet under

Herregud, jag har ju glömt att skriva om Six feet under!!! Vi har tittat på hela serien nu under sensommaren. Så jäääääääääääävla bra serie. Tror att jag kände mig osäker på om den skulle va lika bra som Brottet men det går inte ens att jämföra. Brottet är sjukt spännande men den här är så bra!!!!! Vi såg sista avsnittet i lördagsmorse. Jag grät som en tok (men det gör jag alltid), Pär grät mer än jag sett honom gråta under hela tiden jag känt honom sammanlagt.

När det var slut kände jag något som kan liknas vid panik. Vi lever så kort tid och vi är unga ännu kortare tid, för att bara inte tala om hur snabbt tiden går. Har ni tid och möjlighet så se den här serien. Jag tror att den får en att uppskatta livet bättre, om inte för all framtid så åtminstone för en liten stund.

2 kommentarer: