torsdag 23 september 2010

Hermans matvanor

Jag tänkte redogöra lite för Hermans matvanor, kan va trist men jag vill gärna komma ihåg senare så ni får stå ut.

Han vaknar mellan 7 och 8 på morgonen. Då får han gröt, 6 msk och lagom vattenmängd.

Sen är han vaken en kort stund för att ta sin första tupplur vid 9 tiden. När han vaknar vid 10 får han macka med leverpastej.

Kl 12 är det dags för lunch, då äter han oftast en hel burk mat, ibland två tredjedelar vilket är störigt för då är resten svår att använda, är den redan värmd får katterna den.

Kl 14, mellis. Brukar oftast vara fruktpuré eller en banan eller lite yoghurt med äpplemos.

Kl 16-17 är det middag, en burk mat.

Kl 18 är det dags för gröt, likadan portion som frukost

kl 19.30 velling (ersättning). Sen är det dags att nanna kudde.

Nedan har vi Herman innan lunchsovet idag. Visst är han fin, helt klädd i Grey. Det hade Elin gillat!

Nu sitter han på golvet och surar. Jag ska plocka upp honom och fixa lite med honom tänkte jag.

1 kommentar:

  1. så söt :) I love him!
    Jag gillar inte ComHEM ...fast det var roligt att läsa :)

    SvaraRadera