lördag 4 september 2010

Fler bilder

Det var så roligt så jag rotade fram lite fler, nu bjussar jag verkligen på mig själv... Skulle någon i familjen känna sig ofördelaktig på nån bild så hör av er till mig så raderar jag. Tycker ändå det är okej när man själv är absolut fulast av alla.
Det här är i julas, dagen då Oscar föddes (23:e), då hade Hermis 1 vecka kvar i magen även om vi inte visste det då.

Här är jag och Towe med våra magar, Sola och Herman chillar där inne.
Vi "ringde in" julen genom att dricka glögg i mamma och pappas växthus. Det var massvis med snö i december men blev plusgrader dagen innan julafton så dessvärre var det väldigt slabbigt under julhelgen.


Det här är nog den 22:e dec, innan det började töa



Det här är julen 2008. Den firades i höllviken hos Jonas och Towe. Här är det lillejul och vi gör allt julgodis






Här har vi Towe framför granen som vi högg själva på ett "hugg din egen gran-ställe".



Innan vi åkte ner var jag och Pär hos mamma och pappa och gjorde julkorven








Pär målade snapsglas







Och jag och pappa fixade med körven






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar