måndag 6 september 2010

Katrin i motvind

Zytomierska har det inte lätt för tillfället. Nu får hon inte va kvar i Idol Eftersnack och inte heller komma på torsdagar till Vakna med the voice. Och för att göra ont värre så är det Vakna-gänget som ska ta över hennes roll i idol. Hm, jag brukar gilla Katrin men har känt på sista tiden liksom de flesta andra att det inte är så kul längre. Fast vem pallar va så kul när man precis har fått barn? Mycket av hennes roliga har varit lite elakare och i början när man har barn så blir man lite snällare (tror det lägger sig :)). Det ballaste var ändå Jakob Öbergs kommentar om Katrin, det är nog ingen som är intresserad av att höra om mjölkersättning, snacka om helsågning!

Allt finns att läsa här

1 kommentar:

  1. Nästan så jag tycker synd om henne fastän jag alltid tyckt att hon varit ganska taskig mot ganska många. Smaka på egen medicin tycker jag. Nä, jag tycker förresten inte ett dugg synd om henne.
    Hoppas allt är bra med er! KRAM

    SvaraRadera