tisdag 1 juni 2010

Värt att noter

Kan även vara värt att notera att vi numera är husägare. Sjukt känns det, nycklarna ligger i min handväska. Vi har varit där och trampat runt också. Där finns ganska många saker i trädgården som jag gillar. Alltid en bonus eftersom man inte har en aning när man köper hus i feb/mars. Där finns två körsbärsträd (med ätbara) och ett japanskt körsbärsträd (fina blommor på våren). Sen finns där 2 syrenbuskar, jasminbuskar och lite annat smått och gott.

Vi har ganska mycket att fixa men inom en ganska snar framtid så kommer mina inlägg att skrivas från en villa i förorten, oh my good...

3 kommentarer:

  1. Grattis!! Glöm bara inte tjejerna i stan!! Du måste komma in ofta o vi kommer till er o myser i trädgården så ofta vi bara är välkomna :-)

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner likadant som ovastående... Egentligen vill jag ju bara skriva superduper megagrattis och vad härligt med all grönska i trädgården...men känner mig plötsligt övergiven. Har vi förlorat dig till skuldkusten forever nu?! Kommer vi ses igen? Jag har iallafall din klänning....... //Erika

    SvaraRadera
  3. Åh mina söta tjejer, inte har ni förlorat mig. Ni kommer snart önska att ni aldrig lärde känna mig, så trötta kommer ni vara på mig!!

    SvaraRadera