torsdag 17 juni 2010

Idag..

..har jag varit ganska produktiv och duktig. Jag har tvättat, diskat och köpt nya lampor till badrummet. Utöver det hann jag länsa polarn och pyret på deras rea samt gå en promenad med Rebban och Abbe. Idag är Abbes sista dag som 0 nåt. Imorgon blir han 1, vilken grej!! Väl hemkommen låg jag på soffan och pratade med en kompis i telefon, Herman satt i mitt knä utan blöja och givetvis ville han släppa lite på trycket. Bara kiss så ingen koooooo på isen. Färdigkissad bjussade han på världens leende. Jaha, det är väl nice att kissa i det fria antar jag.

Hermans kväll avslutades med ett bad och en flarra. Min har bara börjat, jubba jubba juuubba.
Herman i parken, han ser lite, ja, jag vet inte riktigt, ut
Abbisen, snart 1 bast!
Herman i klassisk modeblogg pose
Här ser han helt Happy ut men egentligen nästan grät han så trött han var

3 kommentarer:

  1. Har Herman och Abbe haft gröna dan tema??

    SvaraRadera
  2. Ja, lustigt nog hade de båda valt kombon grön tröja, blårandiga byxor, klarblåa sockar. Kanske inte den vanligaste men väldigt tjusigt!

    SvaraRadera
  3. ja också gröna grodhanduken på det

    SvaraRadera