måndag 7 juni 2010

Bloggbråk??

Herregud, nu har jag varit borta från Cyber i 3 dagar och då har Alex Schulman passat på att hamna i bloggbråk. Problemet är bara att jag inte fattar med vem. Vem är det??? Först tänkte jag direkt på Katrin men hon skriver bara om hur lycklig hon är med Ringo så det känns inte som det är hon. Sen spann jag lite på att han skrev att det var en obehaglig person och kollade Kissies blogg (folk brukar väl ogilla henne), men hon har inte heller skrivit nåt. Hittar Alex på?? Jag har tom kollat på den där skvallerbloggen på Finest men där står inte heller nåt. Jag fattar inget!

3 kommentarer:

  1. Spännande!
    Har själv också haft data paus och helt missat denna enorma händelse, måtte vi snart ha luskat ut det!

    SvaraRadera
  2. Låter ju så spännande att tom jag som inte läser hans blogg vill veta!! Berätta när ni luskat ut! /E

    SvaraRadera
  3. Alex ligger i "bloggbråk" med denna person: http://linnajohansson.se/

    /Linus, lifeoflinus.com

    SvaraRadera