tisdag 1 juni 2010

Godmorgon!

Stor dag idag, vi ska skriva på papper på huset! Om jag inte nämnt det så har vi även sålt vår lgh, sjuuuukt skönt! Herman fortfarande dålig i magen. Igår fick han 30 ml ersättning var 30:e minut, det var rätt körigt kan jag säga, speciellt eftersom han avslutade nästan var måltid med en liten skur i blöjan. Jag hade 38,7 graders feber och ett totalt vrak. Idag är jag frisk igen, fattar inget, vuxna har ju inte feber (förutom du sara). Kan säga att feber är inget för mig!!! Herman känns lite piggare idag. Hoppas han snart blir frisk, det är så synd om det lilla livet. Nu kollar han på morgontv


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Var 30.e minut o med 39 graders feber.... Blä vilken dag! Men Pär var väl hemma o hjälpte dig?! Skönt att du är frisk idag o att lillkillen är piggare.
    Vi var inte heller på bp idag. Men vi ses kanske på torsdag om inte imorgon i parken!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. 20 ggr skulle han bajsa under natten så joo ... jag har fyllt en hel polarn och pyret påse med blöjor bara under natten. Inte en sån där liten man köper en topp i utan en för overaller. :)

    SvaraRadera
  3. Får man passa på att officiellt önska er grattis och välkomna till SOLSIDAN!

    Tänkte ta en liten uppvärmnings Kanasta här hemma på Ons den 9:e, den stående menyn kommer att bestämmas under kvällen men just den dagen freebazar vi, om det är ok?

    Hur ser det ut för er då???

    SvaraRadera
  4. Det ser fullkomligt perfekt ut! Självklart är vi up for a Kanasta!!

    SvaraRadera
  5. japp!! Kan Asta, så kan jag. roligt!!!

    SvaraRadera