onsdag 2 juni 2010

Onsdag

Sitter på min vanliga plats i soffan och tittar ut på den klarblåa himlen. Gud vad trött jag är på att ha sjukstuga. Idag ska jag och den lille raketbajsaren ta oss ut på stan. Jag får bara kitta upp med en 300 blöjor så ska dagen nog gå bra! Natten har varit fantastisk jämförelsevis. Han har iofs ätit varannan timme men vi har bara behövt byta på honom en gång i natt (det var Pär som bytte, så alla vet det, det känns viktigt för Pär att ni vet det). Nu i morse har han också ätit och fått behålla det i över en timme. Jag kan känna hur det börjar vända nu, såååå skönt!!

I helgen ska vi lämna bort lille Herman till sin mormor & morfar en hel helg för första gången. Måtte det gå bra. Vi ska nämligen på wedding i dagarna två i Åhus. Jag ska va tärna och hålla tal och grejer. Jag har hållt tal på ganska många bröllop men aldrig varit direkt nervös, det är jag den här gången. Jag vaknar flera gånger per natt och får ont i magen när jag tänker på det. Det är nog en kombination av att jag än så länge inte har fått ihop ett tal som känns superbra och att det är sjukt många gäster (ca 200) samt att jag så himla gärna vill att det ska bli bra. Är dessutom rädd för att jag ska bryta ihop och bara stå där framme och lipa, det vill jag verkligen inte bjuda på, det orkar jag inte med!!!!!!!

Nähä, Hermando sover lite här på locket. Undra om jag ska packa ihop lite saker eller om jag ska kolla för 300:ade gången om Alex Schulman, Katrin Zytomierska, Rebban eller Todd har gjort några nya inlägg...

2 kommentarer:

  1. Ja packa 300 blöjor o kom till parken :) Jag kommer iofs vara där delvis bara för vi ska till läkaren men Rebban o Sus är ju där.
    Talet kommer gå JÄTTEBRA såklart. Vad ska du ha på dig? Kan man få lite bilder på det där sen tack? Lite modebilder behövs :) KRAM till dig o mest till Herman!!

    SvaraRadera
  2. Jaaa kom!!! Erika kommer Camilla in?? Susanne vilken tid ska vi ses? Känns skönt att ha dalogen här på Hermans blogg!

    SvaraRadera