torsdag 17 juni 2010

Huset

Det är ju ett jävla tjat om huset från min sida, men väldigt lite bilder och bloggande. Jag kan berätta att vi har massiva furutak i alla rum. Eftersom vi inte vill bo i en bastu/fjällstuga så ska vi måla samtliga tak vita. Det krävs ungefär 3 gånger per tak. Mina föräldrar har varit riktiga änglar och hjälpt oss hur mycket som helst och igår fick vi hjälp av Axel. Idag är Pär där själv, vilken hjälte! På lördag ska vi slipa golvet, sen ska det fixas på nåt sätt som vi inte har bestämt ännu. Efter det ska vi flytta in, räknar med att vara inflyttad till midsommar. Så! Nu ska jag inte tjata mer om detta.
Jag softar/surar på altanen under vinrankorna, till vänster ser ni en del av vår bastuinredning
Taket i vardagsrummet efter en eller två målningar, är osäker på detta
Pär stryker medel på "kvistarna" i köket
Axel målar skårorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar