tisdag 8 juni 2010

Läsarstorm

Hahaha, ganska komiskt. När jag var inne och kollade på min sida idag så hade jag 160 unika besökare igår. Rätt mycket för en som brukar ha kanske 35. Jag fattade ingenting. Sen kom jag på det, jag skrev om Alex Schulman och hans bloggbråk igår. Testade min tes och sökt på google, Bloggbråk +Alex Schulman. Min blogg kom upp som tvåa efter hans egen. Riktigt sjukt!

Nu vet jag iallafall eftersom en omtänksam läsare har tipsat mig (förmodligen en av mina "nya" läsare). Det är den här bloggen: http://linnajohansson.se/

Jag vet inte vad jag ska tycka om detta. Jag var inne på hennes blogg och läste som hastigast. Läste dock bara hennes kommentarer om bråket med Alex så huruvida hon skriver aggressivt om sitt barn eller ej kan jag inte uttala mig om. Värt att notera kan vara att Alex skulle hålla föredrag idag om sociala medier. Kanske kan vara smart att skriva en sån sak dagen innan och påpeka i sitt föredrag vilket drag det kan bli av bara ett enkelt litet inlägg. Bara en tanke?? Vill dock inte att det ska vara så. Jag gillar Alex, jag vill inte att han ska vara en sån person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar