onsdag 13 oktober 2010

Trevlig helg!


Vi rivstartade helgen med att jag och Martina gick och tränade, småskitarna lämnades in och allt gick väldigt bra! Sen lunchade vi och gick lite i affärer (eller hur man nu ska säga, rent ut sagt så gick vi runt på toppen i några timmar).

På kvällen var vi bjudna till Kalle och Rebecca för middag och idolhäng. Kalle lagade fantastisk Chili con carne och idol var helt ok. Jag tyckte de var duktigare förra veckan men mina två minsta favoriter hängde löst så det kändes bra! När Sassabrassamandelmassa väl åkte ut så kändes det dock lite sorgligt. Jag tyckte nog att hon var sämst men samtidigt så var det så synd om henne... Olle var het som vanligt men tradig låt tycker jag. Vi hade så trevligt så att jag och Pär stannade över natten, dessvärre saknas helt bildbevis från denna kväll.

På morgonen åt vi frukost på Märtas och här saknas minsann inga bildbevis.
Herman och Albert fick också nåt gott, Herman Croissant och Abbe kanelbulle. Jag tror de båda var överrens om att Abbes var godast.
Sötnosarna, lite senare lekte Abbe titt-ut vid Hermans stol som gapskrattade, sjukt gulligt!
Pär mumsar på
Jag och Rebban mumsar väl också får man säga
Kalle grubblar över om han ska äta eller banta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar