tisdag 26 oktober 2010

Boktips

Den här veckan har jag läst 3 böcker. Först läste jag om första twilight boken. Läste inte klart den för jag tycker slutet är lite tjatigt. Sen läste jag om Åse, en bok av Denise Rudberg, lättläst och ganska roande. Samma personer som man har stött på i hennes andra böcker. Nu har jag precis läst slut Martina Haags "i en annan del av Bromma". Den var rolig!

I normala fall läser jag inte på det här viset men nu har jag varit mycket själv här hemma med Herman och då är det smidigt att läsa nåt där det funkar att bli avbruten en gång i minuten.


Förresten har Herman nog blivit dålig. Han är gnällig och vill inte äta. Dessutom har han kräkts några gånger, fast bara lite. Nu sover han en sväng. Hoppas han inte ska få kräksjukan. Såå synd om honom i så fall!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar