måndag 4 oktober 2010

Söndag

Vår helg har varit rätt soft kan man säga. I fredags var Pär på fest och jag hemma hos Lois och kollade på idol. Tyvärr saknas bilder därifrån, jag vet inte vad jag tänkte på men tydligen inte min blogg. Om denna kväll kan väl bara sägas en sak; jag älskar Olle. Jag har verkligen höga förväntningar inför hösten med Olle, är dock lite orolig över hur han ska klara alla traadiga temakvällar. Han ryker väl när det är disco-tema eller nåt.

I vilket fall, på natten sov vi hos mina föräldrar och fick lyxig frukost där på morgonen. Herman tyckte också att det var toppen, hans kusin Nova var nämligen också där och de kollade på barnprogram hela morgonen. Herman gillar mest när de sjunger.

Resten av dagen minns jag inte ens för vi tog det så lugnt.

Söndagen började i ungefär samma anda. Efter ett tag fick vi lite ångest över att sitta inne dock. Höllvikens promenadstråk numbero uno går nämligen precis utanför vårt fönster. Där syntes höstklädda, stora, lyckliga familjer promenera förbi i rask takt redan vid niotiden. Vi släpade oss ut vid 12.
Här har vi Pär och Herman.
Herman syntes inte så bra så har kommer en close up. Som synes har vi tagit fram vinterpälsen. Vi vill ju inte att Hermis ska bli kall om gumpen.

Sen kom mina föräldrar förbi. Pappa skruvade upp lite lampor och vi andra kollade på idol en gång till.
På kvällen åt vi lite hemmaodlade vindruvor framför tv:n. Det var kanske det godaste som Herman hade smakat och han blev oerhört arg om han inte genast fick en ny när den han hade i munnen var slut.
Här har han fått syn på min telefon. Då blir man såhär glad, förmodligen trodde det lilla livet att han skulle få leka med den. Han har så mycket kvar att lära :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar